Cercetarea cuvintelor cheie
Totul începe cu cuvintele tastate într-o casuta de căutare.

 Cercetarea cuvintelor cheie este una dintre cele mai importante si valoroase activități de returnare în domeniul marketingului de căutare. Clasarea pentru cuvintele cheie potrivite poate creste considerabil pozitia site-ului dvs. web. Cercetând cererea de cuvinte cheie a pieței dvs., puteți nu numai să învățați ce termeni și expresii să vizați SEO, ci și să aflați mai multe despre clienții dvs. în ansamblu.
Nu este întotdeauna vorba de cum să atrageți vizitatori pe site-ul dvs., ci si să obțineți tipul potrivit de vizitatori. Utilitatea acestei inteligențe nu poate fi supraevaluată; cu cercetarea cuvintelor cheie puteți anticipa modificările cererii, răspundeți la schimbarea condițiilor de piață și puteți produce produsele, serviciile și conținutul pe care căutatorii web îl caută în mod activ. 
Cât de mult merită un cuvânt cheie pe site-ul dvs. web? Dacă dețineți un magazin online de pantofi, faceți mai multe vânzări de la vizitatori care caută „pantofi maro” sau „cizme negre”? Cuvintele cheie pe care le introduc vizitatorii în motoarele de căutare sunt adesea disponibile pentru webmasteri, iar instrumentele de căutare de cuvinte cheie ne permit să găsim aceste informații. Cu toate acestea, aceste instrumente nu ne pot arăta direct cât de valororos este traficul din acele căutări. Pentru a înțelege valoarea unui cuvânt cheie, trebuie să înțelegem propriile noastre site-uri web, să facem câteva ipoteze, să testăm și să repetăm – formula clasica de web marketing.

Cerecetare cuvinte cheie – Un proces de bază pentru evaluarea valorii unui cuvânt cheie: 

 IIntreaba-te pe tine insuti…

Este cuvântul cheie relevant pentru conținutul site-ului dvs. web? Căutătorii vor găsi ceea ce caută pe site-ul dvs. atunci când căută folosind aceste cuvinte cheie? Vor fi fericiți cu ceea ce găsesc? Acest trafic va avea ca rezultat recompense financiare sau alte scopuri organizaționale? Dacă răspunsul la toate aceste întrebări este clar „Da!” continuați …

cercetarea cuvintelor cheie
CCăutați termenul / fraza în motoarele principale

Înțelegerea site-urilor deja clasificate pentru cuvântul dvs. cheie vă oferă o perspectivă valoroasă asupra concurenței și, de asemenea, cât de greu va fi să vă ocupați de termenul dat. Există anunțuri de căutare care rulează de-a lungul părții de sus și din dreapta a rezultatelor organice? De obicei, multe anunțuri afișate în rețeaua de căutare înseamnă un cuvânt cheie cu valoare ridicată, iar mai multe anunțuri de căutare deasupra rezultatelor organice înseamnă adesea un cuvânt cheie extrem de profitabil și direct dependent de conversie.

CCumpărați o campanie de eșantionare a cuvântului cheie la Google AdWords și / sau Bing Adcenter

Dacă site-ul dvs. nu se clasifică pentru cuvântul cheie, puteți cumpăra, totuși, un trafic de testare pentru a vedea cât de bine îl convertește. În Google Adwords, alegeți „potrivirea exactă” și indicați traficul către pagina relevantă de pe site-ul dvs. Web. Urmăriți afișările și rata de conversie pe parcursul a cel puțin 200-300 de clicuri.

 

FFolosind datele pe care le-ați colectat, determinați valoarea exactă a fiecărui cuvânt cheie

De exemplu, presupuneți că anunțul dvs. de căutare a generat 5000 de afișări într-o singură zi, dintre care 100 de vizitatori au venit pe site-ul dvs. și trei au convertit pentru un profit total (nu venit!) De 300 USD. În acest caz, un vizitator unic pentru acel cuvânt cheie este în valoare de 3 dolari pentru afacerea dvs. Cele 5.000 de afișări în 24 de ore ar putea genera o rată de clic între 18 și 36%, cu un clasament # 1 (a se vedea studiul Slingshot SEO pentru mai multe despre ratele de clic potențiale), ceea ce ar însemna 900-1800 de vizite pe zi, la fiecare 3 dolari, sau între 1 și 2 milioane de dolari pe an. Nu e de mirare ca afacerile iubesc marketingul de cautare!

Vezi intreg articolul aici: Beginners guide to seo

By |2017-12-20T14:00:15+00:00decembrie 20th, 2017|Articole|0 Comments

Leave A Comment

Google Analytics Alternative